Postitused

Kuvatud on kuupäeva jaanuar, 2008 postitused

Reklaam web 2.0 - uus tase Eestis: Üllatuslik naistepesu

Kujutis
Lubasin küll oma sõbrale, et katsun järgmisena mõne pikema jutu postitada finantsteemadel kuid sedapuhku pean oma lubadust rikkuma. Kui raha on vähe aga kaubale on vaja siiski reklaami teha, kuidas seda teha võimalikult odavalt ent samas effektiivselt - nutikalt. Kavala viisi on selleks leidnud Julia Olsen . Ühendades nii sotsiaalse fotosaidi nagi.ee põhifunktsiooni näidata fotosid kui ka soovi turundada intiimset pesu oleme loonud omapärase ning ootamatu reklaamiallika. Üksikud sellised reklaamid sotsiaalsetes keskkondades on vahvad ning julged. Loodame ainult, et ei sarnaseid lehekülgi vägapalju ei teki - siis lihtsalt ei leia me enam oma sõpru üles nendest. Seniks aga minu 10 punkti Juliale julge ja põneva reklaamiidee eest. Millega vastavad tuntud brändid?

Homsed uudised: Kuidas teada järgmiste päevade uudiseid juba täna

Kujutis
Mõned head aastad tagasi jooksis TV3-s seriaal "Homsed uudised" . See rääkis endisest börsimaaklerist, kellele kass tõi alati hommikuti homse ajalehe, et peategelane saaks päästa maailma. Nüüd, moodsate vahenditega on kõik see isegi lihtsamaks läinud. Tehnika on arenenud. Lähed eesti telekavade veebilehele www.kava.ee ning valid ETV ning Aktuaalse Kaamera. Seejärel näed valikut: Järgmiste osade tutvustus. Me ei pea ootama tulevikku, tulevik on juba kohal. Nii juhtub kui programeerija hea tahe ei lähe päris kokku reaalse eluga. Teinekord tasub ka enda tegemised selles valguses üle vaadata.

Google Maps: Tartu pakendikonteinerid

Uus jäätmemajandus ja jäätmete taaskasutamine ja sorteerimine on hullutanud meid juba nüüdseks üle poole kuu. Hakkasin ka enda kodus kriitilise pilguga üle vaatama, et mida siis sorteerida ja kuhu seda pärast viia. Lugedes läbi mitmeid lehti manuaale ja õpetussõnu sai selgeks, kuhu ma võin pista oma tordikarbi - pakendikonteinerisse. Minnes rõõmsalt õue pakendit ladustama selgus, et minu maja juurde pole tellitud pakendikonteinerit. Läksin kurvalt tagasi koju ning sukeldusin internetti leidmaks kohta kuhu saaksin oma tordikarbi paigutada. Tartu linna koduleheküljel oli üleval küll nimekiri võimalikest asukohtadest, kuid kahjuks paljud aadressid ei ütle pelgalt nimetamise järgi midagi. Üritasin neid äramärgitud kohti tabada ka kaardil ning seda tehes tegin huvitava avastuse. Keegi tubli inimene oli jõudnud luua Tartu Pakenditaara kohta Google Mapsi. Suur tänu tegijale. Siinkohal oleks patt jätta see ära mainimata. View Larger Map Samas tekkis mul küsimus, miks ükski pakend- ja taaskas

Kui sa tervet rehkendust ei jõua tee pool

Kujutis
... aga tee korralikult. Need olid Oskar Lutsu "Kevade" õpetaja Lauri sõnad Tootsile. Sain hiljuti korduvalt (4 korda võib vist lugeda juba korduvaks) alljärgneva reklaamiva e-kirja. Kirja vaadates tekib vähemalt minul küsimus, milleks üldse selline reklaamkiri hea on? Jah ta on odav, väga odav. Aga kas ei saaks öelda sama sisu NATUKE atraktiivsemalt. Kasvõi jättes ära üleliigsed numbrikombinatsioonid, rohked erinevad stiilid mida kasutatakse kümnekonna sõna kirjapanemiseks? Miks ei oleks võinud see kiri olla kaks korda lühem ja kümneid kordi ilusam?