Ettevõtete nadid loosikampaaniad, kuidas ma ei võitnud iTouchi

Ostsin üle pika aja Coca-colat jälle, lihtsalt tuju tekkis. Peale joomist jäin silmitsema etiketti - ohoo mingi kampaania on teoksil, võiks ka osaleda. Hakkasin lugema instruktsioone:



  • Korgi alt leia kood. Leitud!

  • Saada SMSiga kood (maksis mingi x krooni) coca-coolasse. Selge, mina küll maksma ei hakka ning kork hakkas lendama prügikasti poole.

  • Oot, avastus! Saab ka sisestada veebiaadressil koodi. Kiiresti lehele www.soundwave.ee regama. Sealt juhatatakse kuskile kampaanialehele:http://www.cokeweb.eu/ee/

  • OOOOO kui lihtne. Lehe üleval servas on ainult üks väli mis tuleb ära täita loosis osalemiseks. Päris hea! A ilmselt küsivad telefoninumbrit vms siis kohe peale seda.

  • Kood sisestatud, kohe peaks auhind minu olema! Saada!

  • WTF! Mida jama: Selle tegevuse jaoks pead sa sisse logima! A mul pole kasutajat juu. Ok, loodetavasti pole liiga keeruline regamine. Teen kiiresti ära. Nupule Registreeru.

  • PÜHA MÜRISTUS ja saatana sabakonn!!! Milline registreerimisform: kasutajanimi, parool, parool tesit korda, eesnimi, perenimi, telefon, e-post, sünniaeg, mees/naine (vanasti oli sugu), tänav maja nr, linn-maakond, postiindeks, roboteid eemale hoidav kood. Vanuse kinnitus kas ollakse üle 13 või ei. Tähelepanekud: kõigil väljadel on juures punane tärn * kohustuslik, miks see peab kõigil juures olema? Äkki võiks lihtsalt olla kiri - kõik väljad on kohustuslikud ja jätta selle punase * ära igalt poolt? Tähelepanek 2: Miks küsitakse lõpus kas oled 13nest noorem või vanem? Kas seda ei annaks loogiliselt tuletada küsimusest kus küsiti sünniaega? AGA - ma ei lase sellest heidutada ja vorm sai täidetud.

  • "Sisestatud kasutajanimi on juba kasutusel". Pole hullu sisestame uue.

  • Roboteid eemaletõrjuv pilt röögib et sisu sai valesti kirjutatud. Pole hullu, sisestame uue.

  • Ja oledki regisreerunud!! Jee. Kuid oot..

  • Aktiveerimiseks kasuta meilile saadetud linki. Okee meilipostkast tuleb lahti võtta.

  • Proovin lahti võtta oma postkasti mis sai loodud just erinevate rämpspostituste jaoks ja kuhu ka regasin ennast praegu.

  • Parool vale. Proovin uuesti.

  • Parool vale. Teie konto lukustati 15neks minutiks.

  • Minu jaoks lõppes sellega Coca-Cola kampaania ning kork koos numbriga läks sinna kuhu ta kuuluma oleks pidanud juba 15 minutit varem - prügikasti. Enam ei jõudnud jätkata.

Mis ma öelda tahan? Paljud kampaaniad on läbimõtlemata ning osalejad pannakse situatsiooni kus toredana mõeldud kampaania ärritab nad hoopis ettevõtte vastu üles, sundides pettunud kliente kirjutama pettumusest näiteks blogis :)

Coca-colaga samas mestis on A.leCoq oma kampaaniatega. No miks te lasete kampaaniast osa võtta ainult SMSi teel? Ja veel 5 krooni maksva SMSi teel? Paratamatult tekib tunne et kampaania pannakse väga julmalt ennast tagasi teenima, sest veebivormi loomine ei ole ju tegelt raske, kust saaks tasuta sisestada koode.

Positiivne näide ka: Saku õlletehas. Nende kampaaniatel on alati eraldi kampaanialeht kust saab sisestada koode ka tasuta. Ka vorm ise on lihtne ja loogiline: eesnimi, perenimi, telefon, e-mail ja kood. Ei mingeid keerulisi konstruktsioone. Ka on teise koodi sisestamine äärmiselt mugav: kõik väljad on täidetud automaatselt peale koodivälja. Suur aitäh sulle Saku Õlletehas.

Kui ma seisan õlleriiuli ees ning ei suuda valida kas võtta Premium ning Saku siis kampaaniate olemasolul valin alati Saku, sest nad ei nööri mind ja on toreda kampaaniasaidiga alati väljas. Hoolimata sellest et maitse poolest meeldiks võibolla A le Coq. Aga A le Coq ei hooli minust kui kliendist.

Kurb.

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

Kui sa tervet rehkendust ei jõua tee pool

Aasta 2023 kokkuvõte

Prantsuse keel selgeks: Lingvist versus Duolingo?