30 detsember, 2008

Reklaamides esinevad vead: Viasat DigiTV

Praeguseks on juba ligi kuu aega kedranud telerites Viasati DigiTV reklaam. Reklaamis räägib jõuluvana, et ainult Viasati Digi-TV-ga liitunud pered saavad temalt kinki ja on lahedad. Kirjutama ärgitas aga hoopis seal reklaamis olev väike viga. Veast arusaamiseks vaadake palun alljärgnevat pilti.Foto järgi on võimalik aru saada, et see poiss ei ole tegelikult prillikandja, vaid teda on selleks sundinud kurjad reklaamionud ja modelliagentuurid. Ehk siis need, kes ta sellesse kukumuna rolli on surunud.
Nimelt ei kohenda ükski prillikandja prille lükates neid klaasist. Klaasist lükkamine tähendaks klaasi kohest määrdumist ning see tingiks nende eest võtmise ja puhastamise. Nimelt on näpudalati väheke mustad ja rasvased. Õige prillikandja kohendaks prille raamist kinni hoides või nina pealt lükates.

Täispikk video on kättesaadav siit: http://www.viasat.ee/?id=554

1 kommentaar:

offf ütles ...

K6ige debiilsem reklaam, mis praegu jookseb on see epilaatori oma. Kus naine sõidab epilaatoriga üle jala ja siis seltatakse, et "tunnen kuidas ta mind armastab!"
Selle raklaami autoritel tuleks korra epilaatoriga üle karvase perse sõita, siis tunneks mis on "armastus"