25 jaanuar, 2008

Reklaam web 2.0 - uus tase Eestis: Üllatuslik naistepesu

Lubasin küll oma sõbrale, et katsun järgmisena mõne pikema jutu postitada finantsteemadel kuid sedapuhku pean oma lubadust rikkuma.

Kui raha on vähe aga kaubale on vaja siiski reklaami teha, kuidas seda teha võimalikult odavalt ent samas effektiivselt - nutikalt. Kavala viisi on selleks leidnud Julia Olsen. Ühendades nii sotsiaalse fotosaidi nagi.ee põhifunktsiooni näidata fotosid kui ka soovi turundada intiimset pesu oleme loonud omapärase ning ootamatu reklaamiallika.
Foto NAGI's: Julia (mudeli nimetus)
Üksikud sellised reklaamid sotsiaalsetes keskkondades on vahvad ning julged. Loodame ainult, et ei sarnaseid lehekülgi vägapalju ei teki - siis lihtsalt ei leia me enam oma sõpru üles nendest. Seniks aga minu 10 punkti Juliale julge ja põneva reklaamiidee eest. Millega vastavad tuntud brändid?

1 kommentaar:

Roman ütles ...

Mina vaatasin igastahes kõik pildid ära :)