24 juuli, 2014

Waze kui reklaamikanal Eestis

Olen pikaajaline navigeerimisrakenduse Waze kasutaja. Siiani polnud ma märganud, et Eestis kasutaks keegi ka Waze-i kui reklaamikanalit. Hoolimata sellest, et võimalus selleks on olemas kaua aega ning ka Waze kasutajaid on Eestis päris märkimisväärselt.

Lähenedes Tartule, märkasin uut moodi ikooni keset Tartu linna. See oli McDonaldsi märk, mis oli ilmunud teiste, tuttavamate ikoonide sekka.
Klikkides märgil avanes reklaambänner, mis pakkus kohest võimalust koostada marsruut ja minna kohale. Kindlasti oleks huvitavam olnud, kui koos sõidujuhistega oleks bänneril olnud ka mingi meelitav eripakkumine, miks kohale tulla. Samas, vaadates pilti ning arvestades, et olin väga näljane oli mul väga suur kiusatus ka reaalselt kohale minna.
Ilmselt võib lähiajal Waze kasutamist reklaamikanalina kohata järjest sagedamini. Seda eelkõige toitlustusasutuste, poodide aga kindlasti ka autoremondi töökodade poolt. Loodame, et seda põnevat kanalit reklaamiga üle ei koormata.

Uuendatud 24.07

Täna tekkis nimetatud ikoon jälle ja sain lähemalt uurida. Eripakkumised on täitsa olemas, kuid läti keeles. Pakkumise (Specials) vaba tõlge eesti keelde oleks järgmine - Maitse, mis kunagi ei maga. Kuna reklaam on läti keeles ja Läti McDonald's teeb sarnast kampaaniat siis eeldan, et reklaam on sattunud kogemata eesti kaartile, või püütakse sellega Lätist tulevaid turiste. Alltoodud kolm pilti iseloomustavad, mis juhtub, kui reklaamil vajutada nuppu i .






Kommentaare ei ole: